Barnvakt

Igår så röjde jag av nedervåningen och dammsög mm.
När dom stora kom hem från dagis/skola så frågade jag om dom kunde passa sina småbrorsor medamns jag dammsög uppe?! Och de gjorde dom så gärna så:))
Så när jag kom ner såg de ut så här och mitt mamma hjärta blev så stolt och glad=)

(vet att grabbarna är långhåriga men tid för klippninga har inte infunnit sig än)

Världens bästa brorsor/syskon/barn. I LOVE THEM!


Pontus och Emil (inte bara att hålla i när Emil vill stå och hoppa)

Gos

Per och Max

Inte bara att hålla i Max heller när han hoppar och studsar:)

Emil posar;) (
haha Pontus gör en rolig min)

Mina älsklingar

Fatta 4 barn,Livet ÄR UNDERBART !!



Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilka duktiga storebröder, härliga bilder :)

2011-02-18 @ 11:07:49
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0