Chockad!!

Idag när vi åt mat (kött klyftpotatis broccoli och majskolvar) så frågar Stefan mig(bara vi kvar vid bordet) om jag ville ha sista majskolven??

NÄÄ svara jag och frågar om han är knäpp??
Stefan -nä vadå
jag  -Men jag äter väl inte grönsaker!!
stefan- Nej men majs äter du du brukar ju plocka ur burken ibland.
jag - (är i chock)???nä fy majs är bland dom värsta grönsakerna..vi har varit tillsamans i snart 11år!!!
 Stefan-ja haha.

 recipe image 
Vi skulle inte kuna  ställa upp i nå tv program om hur väl känner du din partner för vi skulle förlora fett;) haha


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, va inte så säker på det du! Perra är bra senil han med=)=) Han serverade en äcklig saft för 2 veckor sen så jag drack vatten, häromdagen var han och handlade samma saft! Tnx hjärtat!!

2011-02-14 @ 15:23:30
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0