Fredag 18/2

Ifredags så åkte hela familjen in till stan.
Jag köpte en DYR mössa till Stefan som han skulle ha på  anglingen i lördags.
Men jag förhandlade till mig en tripp till ikea nån helg när vi har barnvakt och att han har med sig sitt kort då..så de blev nog wn billig mössa iaf;)haah

var även ner på albins och köpte en ny blöjhink eftersom nån (läs stefan) har haft sönder våran gammla hink.
Dom stora grabbarna köpte varsin leksak oxå för pengar dom sparat/fått vid födelsedagar/jul.
Vi köpte även en "lekmatta/pusselmatta" till tvillingarna.Tänkte att de är varmare att ligga på och lite mjukare att  rammal på.
Men precis som filtarna så ligger dom ju inte kvar på den;)haha Men vi stora använder den oxå sitter och spelar spel på den osv.

Vi fikade även på fyren innan vi gick till bolaget (läs stefan) Vi andra väntade utanför vid rulltrappan..de var ju -20 ute så där ville vi inte stå och vänta;)

Sen åkte vi upp till farmor farfar,farmor kom ut ( var så sent och vi skulle på maxi oxå så vi hade inte tid att gå upp och hälsa på ) med två badlakan och tå handdukar till mig och godis till dom stora grabbarna och gosedjur till tvillingarna tack tack snälla farmor farfar:)

sen åkte vi på maxi där vi träffade många kännda ansikten:)

Sen åkte vi hem och och fortsatte och elda har ju verkligen behövts när de varit så kallt.

Stefan gjorde i ordning väskan och angeldona mm
jag och dom stora grabbarna spelade spel och åt godis efter jag lagt tvillingarna:)


Mössan för 400spänn! Men de var de värt..ikea här kommer vi;)

Man fick med den här flaskan/muggen i blöjhinken!

Lekmattan vi köpte till tvillingarna

Nu har dom stora grabbarna och jag satt ihop mattan. Man kan även ta bort bostäverna och siffrorna.

Nya blöjhinken

Hinken uppifrån(mer eller mindre doftfri)

Ciao

Kommentarer
Postat av: AnnaSmyckeform

Var köpte ni den fina mattan med bokstäver och siffror? :)

2014-10-21 @ 22:02:37
URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0