kläder

Nu har jag klickat hem lite kläder till dom små grabbarna.De behövs verkligen för dom växer:) Tänkte skriva att dom växer fort men de gör dom ju inte haha.

Men de är svårt m stl tycker jag för de är olika beroende på vart man köper?? så jag gick efter deras tabell men den stämmer inte alltid tycker jag..Vill ju inte köpa för stort heller för då kan dom ju inte ha tex vårkläderna förrens i vinter..typ ch de funkar ju inte;).

hoppas på bra stl så jag slipper skicka tillbax.

Dom stora behöver oxå lite nytt för dom växer fort iaf..men tror jag tar en tripp till stan m dom..eller så får dom kolla i katalogerna när dom kommer hem..Är inte bara att köpa till dom längre Per tar inte på sig vad som helst och Pontus vill ha lika som Per hahah och jag som var glad att jag fått 4 pojkar ist för tjejer som ska krångla m kläder osv..tji fick jag haha LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0