Lördagen 19/2

I lördags så skulle Stefan åka iväg och angla men när termometer visade -32 så ringde dom runt till varann och tog de 1 1/2  tim senare.

Jag och barnen var hemma och eldade hela dagen jag försökte städa ltie men Max var lite gnällig och dom klättrade på varsitt håll så de var bara att lägga ner städningen;)

Per åkte till en kompis och vi andra var hemma.Vid 14 kom Git ,madde,carro hit dom skulle passa tvillingarna medans jag var med dom stora på simskola.

Jag hade köpt tacos som vi alla skulle äta.

Simskolan gick bra,när vi kom hem stog tacosen på bordet:))mums.

När Git och gänget åkt hem så gick jag upp i soffan och myste med dom stora grabbarna och godisskålarna;) tvillingarna sov.

Men vi var så trötta så vi la oss tidigt 21.30 gick iv och borstade tänder mm.

Stefan hade kommit hem vid 00.00 men de hörde inte jag:)

slapp och skön lördag!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0