Morgon

Idag är de onsdag 2/2 Per har precis åkt till skolan vi andra har ätit frukost och ska ta tag i dagen,)
Pontus är ledig idag för dom har utbildning på dagis,tänkte att jag skulle åka till igge och bada med honom då,men dom öppnar inte förrens kl14,då måste jag ju va hemma när per kommer.Sen tänkte jag att vi åker till buspalatset ,nä där är de ju stängt..ååå..

Men då prata vi m Anna och då kommer hon och barnen (kalle & Vera) och leker en stund idag,så måste väl sno ihop nå gott...funderar på att göra en äppelpaj m vaniljvisp!! Finns ju hur många modeller på paj och har en som jag är sugen på just nu:)hehe

Men först på listan just nu står duschen!!Jag ska duscha!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va tråkigt att de inte berättade om den från början! Den har funnit i Sverige i ett drygt år nu så man kan ju tycka att de borde haft lite koll på den ialla fall.... Jag är super nöjd med min! Hoppas du lyckas övertala mannen ;-)



Missa inte att jag och två av mina vänner håller på att ordna en Mammabloggala - ett dygn med lite lyx och glitter och många spännande överraskningar! Biljetterna börjar sina, men det kommer verkligen att bli ett minne för livet! (www.mammagala.se)



Ha en fin kväll! Kram Jenny



2011-02-02 @ 20:06:55
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: Emma Viklund

Sv: Tack så mycket :D Blev inte så jättenöjd, men det får väl duga :)

2011-02-04 @ 07:08:18
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0