presenter

Jag hade fattat att vi inte skulle köpa presenter till varann. Men tydligen så hade jag helt fel;)
Jag ahde iaf köpt varsinn present till grabbarna (gormitdemytos) eller hur de stavas!
Stefan fick 2 trisslotter (läs nitlotter) och så goda bullar som vi smaska på ikväll:)
(men hade jag vetat att jag skulle få roliga presenter så hade ju jag oxå köpt nåt sånt)


Goda bullan som var enorm..inte mig emot;)
Stefan sa att Per och pontus skulle dela för dom var såå stora,sen sa han att  mamma och jag sko nog oxå dela..
hmpf ..då undrade jag igen om han inte känner sin flickvän vid de här laget???;)
Nej jag åt hela min och de gjorde stefan och Per oxå..Pontus åt av de goda haha

Den här roliga klockan fick jag av min älskling;)

One ring for Ready Now!
Tw rings for Be Quick!
Three rings if you´re Desperate
:p

Är den inte snygg så säg;)

Fick även en Godisskål:)

Förtydligande


Tack min härliga familj för en mysig alla hjärtans dag:)

Kommentarer
Postat av: Emma

fint :)

2011-02-15 @ 10:45:08
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0