Lördags

Var jag med Anna och lilla Vera till stan.stefan var hemma med våra barn.
Roligt att komma iväg  lite de händer ju inte allt för ofta;)
Jag hittade ett par skor ÄNTLIGEN! fast å andra  sidan har jag ju inte letat så noga heller;)haha
köpte lite små plock(bilder kommer senare)och så var de rea toppen .

Folk som såg och hörde oss på åhlens trodde nog inte vi var riktiga på en fläck haha
Vi var även på jambo och åt ja ni vet vad jag åt...rätt chicken och currymacka:)mums!Har inte ätit de sen tvillinganra låg på neo.

När jag kom hem så gjorde barnen och jag hemma gjord pizza stefan var i garaget och hjälpte min pappa med bilen.

Igår (sön) var de även 10mån tvillingarna bestämde sig för att titta ut. gud vad tiden går fort!
Max kryper för fullt inte på alla 4 men ålar sig/kryper som en liten millitär.fort går de och han är överallt i rummen nu. ibland har han armbågarna i golvet och knäna och kryper så haha. Många som itne kryper på alla 4 oxå..huvudsaken han tar sig fram;) Emil hinner man än så länge hålla ögonen på även om han oxå är en liten millitär men de går inte lika fort för honm iaf. Krypit har dom gjort ett bra tag.

Har inte fått upp grindar än,men gud så skönt när de blir gjort.

hinner inte skriva nå mer  nu tjao



Kommentarer
Postat av: Helena

Duktiga dom är!!

Vi satte upp en grind häromdagen till trappan som går ner, ska sätta upp en till trappan som går upp så småningom, men än sålänge klättrar hon inte=)

2011-01-24 @ 10:02:45
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Cindy

Lite egentid är alltid välkommet, låter som du hade det riktigt skönt.

Duktiga grabbar, det dröjer inte länge till innan dom röjer runt som två virvelvindar, som mina gör numera ; )

Grattis till grabbarna!

2011-01-24 @ 19:13:08
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0