Mera nyårsafton 2010

såg att de andra inlägget såg bra ut när jag publicerade de.men inte här när jag kollade:( hmm jaja här kommer en till bildbomb från nyår;)


Pontus bowlar

som ni ser är de här rummet inte klart de ska listas osv.





Kommer ni ihåg toffsarna som jag vann av maria montazami:)













stefan var förste tändare.









Per & jag ute när vi smäller smällare

me

Stefan fick gå ut och öppna"champangen"Tur de för jävlar vad korken flög;)



haah här garvar vi som tokar..och bara carro som ser bra ut men de bjuder vi på

haha dricka och garva är inte så lätt;)

nu har ni fått bilder så ni klarar er ett tag.vi höres god fortsättning till er alla

















































Kommentarer
Postat av: Helena

Ja hej vad det går! Man blir nog lite extra glad över framstegen när dom är prematurer, eller vad tror du? Jag har ju inget att jämföra med iofs=)

Vilken mysig nyårsafton ni ser ut att ha haft!!

2011-01-03 @ 19:29:47
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja exakt, det är nog mer en lättnad!

Okej, dom verkar så pigg och glad, jag hoppas att dom klarar sig fint!

Vilken vecka föddes dom i nu igen?

2011-01-03 @ 22:04:00
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Helena

Hähä.. Ja, han kan=)

Ja, verkligen. Det hinner ju hända en del under veckorna som var kvar. Men man är otroligt tacksam över läkarvården, och att dom kan rädda dom trots att dom är så himla små=)

2011-01-04 @ 18:35:01
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0