Nyårsafton 2010!

PÅ nyårsafton kom Git,Urban och Carolin till oss!Så trevligt var de..men tiden gick så fort:))Dom stora grabbarna var vakna hela tiden Stefan la dom vid 01.00 när jag skjutsade hem resten.Vi åt helatiden (men de är ju inget ovanligt när de gäller mig;)

Här kommer en bildbomb


Blomma till värdparet! (oss)



Så fin! me like





Kusin carro matar Max

Äter förrätt (Per ville inte ha)





Förrätten skagentoast åt flera st

Emil och jag

I väntan på varmrätten

EGO;)

Självklart var ju även Izor med:)

Underhållning i pausen;)

Hugger in på varmrätten

sallad,potatisgratäng,kött(fläskytterfile) tsatsiki,bea fanns oxå










Efterrätt frukt cocktail och

Glass

Pontus

Lite bowling

haha





























Gud vad konstigt allt ser ut!!! går inte att fixa de heller.bilden är bred som f-n jag publicerar de här så får jag lägga in resten av bilderna i ett nytt inlägg så får vi se hur de ser ut?













Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilka fina bilder och mycket gott :) Såg ut som en lyckad nyårsafton, härligt! :)

2011-01-03 @ 10:47:15
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: anna panna stekte fläsk

härligt darling!!!

2011-01-10 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0