Söndag 16/1 2011

Idag fick stefan sovmorgon (sm för de mesta) han kliver ju upp 04.30 annars så kan ju få vara skönt att sova lite.Han drack ju även öl och whiskey igår så då var de nog extra skönt att sova lite längre!

Mitt på dagen så åkte jag och dom stora grabbarna Per Pontus och oscar till skridskoplan och åkte skridskor,så roligt och de var så skönt att vara helt själv med dom stora de händer inte allt för ofta för oftast har jag dom små med oxå och då blir de inte lika mycket kvalitetstid..

De började dock regna men de gjorde oss inget.även flewra turer hem och tillbax pga att jag glömde hjälm till Pontus.Han skulle inte åka först men jag tog med skridskorna iaf för jag vet hur de brukar bli han vill åka till slut. Men då hade jag glömt hjälm. Så av med mina skridskor hem och hämtade den och tillbax på med skridskorna på Pontus då är de ett skydd fastspännt m strippor
 på skridskorna och inga verktyg i bilen.så hem igen klippte bort skyddet och tillbax till plan.
Nu kunde vi börja åka skridskor utan avbrott;)

en toppen dag. helt enkelt.
Bäst av allt en dag med mina stora barn helt själva,händer ju inte allt för ofta.
 
Älskar alla mina barn sååå mycket.

tvillingarna var hemma med pappa:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0