Akuten

jaha då har man hunnit vara hemma i nästan 24tim,men nu är de dax att åka till sjukhuset igen!!Max har feber och ont i örat:((
kl 16 ringde jag och kl 19.40 fick vi en tid..
Bad läkaren kolla igår innan vi åkte hem,hon sa att de var rött men inte så han behövde antibiotika,MEN skulle han få feber så tyckte hon att han skulle komma in på en koll..å nu har han 38,2 i feber och ont i örat gråter och är trött,så vi kör på med alvedon och nässpray tills vi får åka in.

Stakars lilla gubben dom senaste veckorna har han inte varit frisk en dag:( han fick virs lunginflamation,öroninflamation,vattkoppor,förkyld å sårt att andas så vi låg på sjukhus några dagar och nu öroninflammation igen,han måste vara helt slut lill pluppen.


Jag rimmade lite idag oxå när jag pratade med Pontus.
"Min fina lilla prins, jag är så glad att du finns"

Ja vad skulle jag göra utan mina 4 underbara killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0