Hölick

I onsdags så tänkte madde & carro ta med Per och Pontus till hölick å bada,jag och barnen blev jätteglada över de.Men efter allt som varit så kännde jag att jag behövde ett brake och få lite tid med mina stora grabbar,så jag följde oxå med!Vi packade kylväskan med godsaker och gjorde en heldag på stranden!Efter att vi solat badat busat,skrattat och lekt en massa,så gick vi in på campingen innan vi åkte hem och köpte oss varsinn glass mums.

Vi hade de så skönt och roligt en toppen dag helt enkelt så nu hoppas vi på att få göra om de snart! tänkte bjuda på en massa härliga sommar bilder men få se datorn säger väll stopp ganska snabbt så de får bli flera inlägg då:)

Nähä gick inte att lägga in nå bilder:(( funderar starkt på att byta blogg?? tips någon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0