Pencillinx2

Ja idag kännde jag bara att nu får de räcka med ALLT ORKAR INGEN MER JAG BRYTER IHOP!!!!
Så jag skickade iväg Stefan med Emil till HC för att han skulle få pencillin för jag var säker på att han började/hade öroninflamation och att lunginflamation håller på att bli bakteriell!!
Jo då mycket riktigt...FAN!! Fast sammtidigt känns de skönt att jag hade rätt för då får han hjälp(pencillin) så han blir frisk nångång så  han kan börja 'äta och vara pigg igen:) han har kämpat på så bra ändå försökt varit glad mellan sovningarna:( men inte velat äta så bra:( men nu så hoppas vi att de vänder efter nån dag:)

Allt de här med deras vikt och sjukhus besök de är värre än ni tror jag lovar!!
Fick jag välja mellan att bestiga Mount Everest 1gång/månaden så skulle jag hellre göra de än att ha barn som läkarna är hysteriska över(vikten) SKIT JOBBIGT NI ANAR INTE

Kommentarer
Postat av: Cindy

Men fy vilken otur ni har : (



Hoppas hoppas nu att pencillinet hjälper så att grabbarna får bli ordentligt friska så att matglädjen återvänder så du (ni) slipper har läkarna hack i häl vad gäller grabbarnas vikt.



Skickar över ett helt fång med styrkekramar!

2011-07-05 @ 19:13:34
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0