Skohylla

Nu börjar de gå mot höst vare sig vi vill eller inte och då blir de plaska slask mm.
Å jag har tänkt att jag vill ha en skohylla med en plan..För har man två våningar så droppar de ju ner i skorna´under så dom blir inte så rena å fina direkt:/

Stefan ville göra en "finare" skohylla med krumelurer på osv men då måsta de vara två våningar,men jag ville ju bara ha en så han snickrade ihop en sån till mig som jag sedan målade:)) Han tyckte den var tråkig men jag vart så nöjd även om mina skor inte får stå ddär;) ni får se bilder strax varför;)



De är nämligen några andra som vill vara på skohyllan å slänger ner våra skor;)
(dom var även på den förra skohyllan men då fastnade dom ofta med benen för de var en i svart smide.)

max & Emil

Prckiga Emil( men dom håller på att torka ut och försvinna nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0