Sundsvall

Igår åkte Stefan och jag upp till sunsvall på en liten tripp.Tvillingarna är hemma hos oss med farmor & farfar som ska sova där,första gången jag lämnat dom för att sova med nån annan så jag hoppas att de har gått bra!

Iaf så började vi lör med mat på ikea,sen vidare i en del affärer(var ju barnens helg så inte överdrivet med affärer;)hehe) Hittade ett par gympadojor till Per och så valde Per och Pontus varsins huvjacka/tjocktröja inför hösten/vintern.Sen lite småplock,roliga muggar med sugrör,kalsonger/strumpor till Stefan en drink schaker, mm hmmm vad fick jag då?? TVÅ hela dagar med mina stora kids ÄLSKART:))

Sen viadre till Drakborgen i en massa timmar,Sen till hotellet duscha åt mat,och vidare ner på stan där de var ös..nån air festival??

Nu är de söndag morgon och jag väntar på att alla ska vakna för att gå ner och äta en god hotell frukost,sen vidare till himmlabadet innan de blir hem färd:))

Vi har inte berättat nåt för grabbarna utan dom får se allt eftersom,lurade bla dom att vi kankse måste köpa tält så vi kunde sova kvar i sundsvall;)) och när vi kom till drakoborgen så sa dom ska vi in där men stora ögon:)(aldrig varit där tidigare)

Å nu himmlabadet fast de vet dom inte att vi ska dom vet inte ens att jag packat ner badkläder:)) Där har vi varit en gång tidigare och de var en hit redan dagen efter så frågade dom om vi inte kunde åka dit igen,å nu ska vi de:)

Ha en bra söndag alla kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Guuud vad roligt med överraskningar :)

Älskade alltid när mamma och pappa hittade på nåt sånt.

Längtar tills man kan göra så med våra barn ;) När dom förstår mera...

2011-07-31 @ 18:02:23
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åå, låter som ni har haft det en toppen bra helg!!

hoppas att grabbarna vart nöjda å glada :)

kram

2011-08-01 @ 08:38:20
Postat av: Sandra

Skönt med en liten tripp för er! :) Låter som ni haft en jätte mysig helg!! :)



Och grattis till Emils första steg!! :) Mår pojkarna bättre nu, hur går det med maten?



kram!

2011-08-08 @ 22:49:48
URL: http://viskblifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0