Trött 26/7 2011

Ja då har man varit vaken i 24tim,Emil kunde inte sova i natt la honom vid 21,han aknade vid 23 och sen ar de kört han kliade och grät och hade feber 38,8:(( min stakars lilla älskling.

så jag gav alvedon och hällde på potatismjöl på honom men de hjälpte inte:( han fick ligga hos oss men bara snurrade runt inget hjälpte,kl 02 så gick jag upp å gav honom Tavegyl mot klådan men inte heller de verkade hjälpa:( så vi kle upp och grjade på åt lite mackor och så,slumrade väl till nån minut på köksgolvet oxå.

Så idag är man mer död än levande;)

Annars så ska vi fortsätta måla tapetsera mm
Stefan och farfar kör grejer till skorten å sen skulle dom iväg med ett lass till tippen oxå!
Hänga lite tvätt å ta en rajd med dammsugaren ska jag oxå göra ,men först en dusch så jag vaknar lite till;)

Ha en bra tisdag mina vänner:))

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack så jätte mycket! :)

Allting går jätte bra förutom att vi har en avundsjuk liten storasyster.

De äääär grymt jobbigt rent psykiskt, för jag tycker så himla synd om henne.

De var verkligen inte såhär jag ville att de skulle vara, men de var de jag var otroligt rädd för.

Jag försöker verkligen göra så gott jag kan, men ibland räcker de inte till :( De gör sååå ont å se henne när hon blir ledsen, spec när jag ammar honom och han har liksom tagit "hennes plats".

Men jag vet inte vad jag ska göra? Jag kan ju inte göra nånting mer än att låta henne vänjas vid de.

De går nog över, men just nu är de pytonjobbigt!! :(

2011-07-26 @ 18:44:47
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Julia

Stackars liten, inte kul med vattkoppor.



Men vi vill ändå ha dom :)

Synd att ni bor så långt bort, annars hade vi hälsat på med töserna.



Killarna har haft vattkoppor för flera år sedan och vi vill gärna att töserna ska få så tidigt som möjligt, vi har försökt få dom smittade ett par gånger men det har inte fungerat.



Kram

2011-07-26 @ 20:03:35
URL: http://underbaraungar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0