Hemma

I måndags så fick vi komma hem med sond.Så jag har matat/sondat var 3:e timme dygnet runt.
I morgon torsdag så ska vi tillbax till barn för koll av vikten som dom är så hysteriska över.
Grabbarna är pigga men gnälligare och mammigare än innan dom vart sjuka så vi hoppas att de går över.

Dom äter bra förutom sondmaten så har dom ätit gröt+dessert x 2 burkmat x 2 per dygn var så de är 4 hela mål så de känns ok så imorgon tar vi bort sonden vare sig läkarna vill eller inte..dom kommer säkert säga att låt den sitta så länge den gör de.bla bal bal..som om dom själva vill ha nåt i näsan och halsen några dagar till i onödan..skulle inte tro de.

skönt att vara hemma men en del att komma i kapp med nu då som papper till fk besikta bilen avslutningar och studenter mm..både roliga och tråkiga saker. men de blir ju så stressigt och inte som man tänkt sig när de blir så här,men de är bara att göra de bästa av situationen:)

Jag är bara överlycklig att jag får vara hemma med alla mina 4barn:))

Tack alla för era fina och värmande kommentarer alla sms och presenter:9 de värmer så mycker kram

Kommentarer
Postat av: Cindy

Ååå vad underbart att ni har fått komma hem! : )



Hoppas ni kan hålla er friska en lång tid framöver och att vi inte behöver ha fler sådana tråkiga saker som lunginflammationer och sjukhusvistelser gemensamt ; )

2011-06-08 @ 21:14:58
URL: http://frokenmumin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh vad skönt Ewa att ni är hemma <3 håller tummarna att grabbarna tar vikten på rätt håll nu :) Massa kramar

2011-06-08 @ 21:22:01
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad skönt att ni har fått komma hem! Och vad bra att pojkarna äter, jag hoppas att det håller i sig.



Jag har tänkt på er ofta den senaste tiden, hoppas av hela mitt hjärta att era små pojkar fortsätter att äta bra, går upp i vikt, får vara friska så att ni får vara hemma tillsammans och njuta av sommaren!



kram!

2011-06-21 @ 22:43:49
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0