Midsommarafton 2011

I år var vi hos Git m familj och firade midsommar vi var 18st.Några av oss grillade och några åt midsommarmat.)) Vi hade tur med vädret var uppehåll å ibland sol,men innan vi åkte till git så kom värsta regn skuren men sen var de bra,)

Tv och tvspel,kortspel och en massaprat var de oxå under kvällen!
Även en massa godis chips efterrätter!

Tyvärr fick vi åka hem vid 21 nån gång för jag fick sååå ont i magen(gallan) hhar aldrig haft så ont i hela mitt liv förrutom då jag haft värkar..
Fick nån tablett av urban som jag tog när jag kom hem och den hjälpte tack och lov..Trodde nästan inte jag skulle klara av att köra hem jag fick andas och koncentrera mig så mycket..uff aldrig mwer så on nej tack.
 men annars hade vi en rolig och trevlig kväll:)

Provar och ser om de går att lägga in lite bilder(tyvärr så är de fullt upp så knäppte inga roliga eller så många bilder.)


Per ,Fredrik,Pontus

nähä de funkar inte att lägga in fler bilder:( fattar inte vad de är för fel:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0