28/2

Var de sååå härligt vårväder,så jag bara måsta gå ut:))Hade spytt en gång på morgonen men sen inget mer,mådde konstigt men de ville aldrig riktigt bryta ut.
När dom små sov så gick jag ut med dom stora grabbarna och lekte i snön sen kom även Stefan ut och då grillade vi korv:))Hade dock inget korvbröd men de gjorde inget vi åt m gaffel ist:))Huvudsaken att vi var ute tillsammans å hade kul:)

Tyvärr så kräktes Pontus efter att han ätit upp korven och yttligare 3gånger men han var super pigg och sen vart han frisk.) bjuder på en hel hög med bilder som togs ute i de härliga vädret..vi njöt!!


Älskade Per

Älskade Pontus





stark sol svårt att titta:)



Pontus skulle hänga i benen men...

De var lite halt haha (han gjorde sig inte illa han tyckte de var kul)



Du å ja brorsan:)

Älskar er<3

Bus i snön!



Mycket snö i år??eller?





snygga miner;)



efter lek och bus i snön åt vi korv och coca cola






haha


Tack min härliga familj för en toppen dag,jag älskar er<3


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilka härliga vinterbilder och så mysigt med korvgrillning :D Fina pojkar du har!!

2011-03-07 @ 08:48:33
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0