Frukost

Imorse fick grabbarna nan2 till frukost..Tänkte att nu kan dom ju inte spy av de eftersom de var några dagar sen dom hade magsjuka..
Emil åt 110ml och Max åt 160ml:))Duktiga grabbar.
Men så började dom bli trötta men de var ingen ide att lägga dom för de var typ bara 30 min kvar tills vi måsta åka till dagis.Så jag satte dom i matstolarna och så fick dom varsitt ..han har aldrig satt i halsen förrut men nu då 2gånger på rad..skit han som fick i sig så mycket:((smörgåsrån..då sätter Max i halsen och kräks :( då ger jag honom ett brago kex ist..då sätter han de i halsen och kräks igen!!FAN

Jaja bara att börja om från början..
Var väldigt slemmigt de han kräktes upp oxå.men de brukar ju bli de av välling och tillägg..

Dom är iaf piggare.dom har varit vaken i 2tim!!!och ändå så ville inte Max sova:)))LOVLEY

Nu när dom varit dåliga har dom orkat varit vaken max 20min innan dom sovit igen..
SÅ de håller på att vända iaf..Nu hoppas vi att dom går upp i vikt oxå så vi slipper läggas in!

I morgon kl 10 ska vi träffa läkaren och få dommen!


Kommentarer
Postat av: Cindy

Stackars små killar : (

Jag hoppas innerligen att killarna börjar äta lite mer och slipper kräkningar så att dom får pigga på sig litegrann.

Det är verkligen inte lätt att vara liten och magsjuk : (

Krya på er!

2011-03-03 @ 19:31:12
URL: http://frokenmumin.blogg.se/
Postat av: Jenny D

UffaBuffa! Jag hoppas det blir bättre och grabbarna kryar på sig! En kram till er alla!

2011-03-03 @ 20:01:05
Postat av: Sandra

Hej Ewa.



Jag har låst bloggen vilket du kanske märkt... Men om jag får din mail adress så kan jag bjuda in dig :) ?



Du kan ju svara här så skickar jag ett mail till dig så fort jag fått ett svar ;)



Kram och hoppas allt är bra!

2011-03-03 @ 20:13:22
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: ewa

Hej sandra!Oh vad bra jag vill gärna ha lösen till din blogg så kul att läsa och se hur de går för era stor grabbar:))min mail är [email protected]

kram

2011-03-03 @ 20:21:54
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0