Inte äta

Nu har grabbarna mer eller mindre slutat äta:(( Jag känner för första gången lite panik,räddsla,irritation:(

Är ju såååå viktigt att dom går upp i vikt nu..och så blir de så här:(

Många frågor och svar snurrar i huvudet.
Är de tänderna?Har dom ont i halsen? Eller är de Duocalen??Har dom lessnat på maten? me dom vägrar ju äta annan burka mat oxå?

Mitt svar är duocalen!!jävla skit den ställde till de sist och nu gissar jag på den igen grrr

Tänker ni men då är de väl bara att sluta med den då??
Nja riktigt så enkelt är de inte dels så tar de ett tag för att få grabbarna att komma igång att äta igen utan duocalen och då får dom itne i sig tillräckligt.

Så då är de kanske bra att de lilla dom får i sig innehåller duocal?? bla bla..grr blir så irriterad
Så här blir de jämt när jag lyssnar på läkare och dietister..och ÄNDÅ så är jag snäll och säger ja jag provar då!!
För nu körde jag mitt race i 2 v och de gick ju super 400gr på 12 dagar de ni!!

Men så säger dom öka gröten öka duocalen ..ÖKA ÖKA ÖKA...IDIOTER.

Nu får jag börja om från NOLL och de tar några dagar m grabbarna så får vi hoppas att dom hinner gå upp i vikt till nästa vecka(till en ok vikt iaf)


Har gett dom mat dom tycker om.Dom har fått kladda/äta själv men nej dom vägrar.
jag matar dom men nej gapar inte osv.

Ska prova ge alvedon innan maten en stund så får vi se?

Ska även köpa hem ostkrokar efter f&s ikväll!!
Ja till grabbarna för allt dom går upp av i de här läget är bra!!
Desperata situationer kräver desperata åtgärder! Så de så!

Jaja nog om de..nu är de bara att försöka lösa problemet och be till GUDARNA att MAGSJUKAN håller sig LÅNGT BORTA! För de är verkligen de sista dom behöver nu!

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch så jobbigt för er! Lider verkligen med er. Hoppas med hela mitt hjärta att dom börjar äta igen! Och jaa, kör på ostkrokar! Hoppas dom gillar det=)

2011-03-21 @ 15:39:09
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Cindy

Håller både tummar och tår att det bara är något temporärt och att killarna börjat äta som hästar snart igen (helst imorgon bitti).



2011-03-21 @ 21:06:09
Postat av: Lisa

Hoppas att dom börjar äta igen, å mycket!!!

ostkrokar är bra grejer det :)

håller tummarna!

kram kram

2011-03-22 @ 09:29:40
Postat av: Sandra

Småkillarna då! Håller tummarna att dom börjar äta bra snart, kan tänka mig att du blir rädd och får panik :(



Styrkekram!

2011-03-27 @ 09:51:02
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0