Söndag 6/3 2011

Åkte jag och tre av mina barn till syrran i ström och hälsade på medans Stefan var hemma i garaget och hjälpte morfar med bilen och per var hemma med två kompisar.

Pontus var hemma m madde och carro medans jag och Git gjick en sväng m tvillingarna så dom fick sova och Izor (hunden) fick kissa.

efter promenixen bjöd madde på semlor som hon bakat goda var dom:))tack för de madde!

Innan vi skulle åka hem gick vi till hästarna och mata dom för Pontus hade tagit med sig hårdbröd.

Var väldigt halt på snön så jag fick hålla i Pontus så han inte skulle åka in i trådarna och få sig en kyss!











En härlig dag med vårväder(även om de blåste lite kallt)



Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Mysiga bilder... Den lilla hästen (ponnyn?), skulle nog t.o.m jag våga klappa ;) Den var gullig!

2011-03-09 @ 07:37:51
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0