Trassel

Igår så skulle jag kört ett pass på f&s,ett pass som jag längatat efter eftersom jag gillar hennes pass,men igår var även sistadagen filmen Trassel gick på bio och jag vet att våra grabbar har velat se den.Så jag bokade biljetter och så gick vi på bio med dom stora grabbarna ist för f&s.passet kommer ju igen nästa vecka:))
Dom små fick vara hos farmor och farfar vilket INTE hade gått bra:(( dom hade gråtit och inte alls varit glada.
Så fort vi kom in i dörren så sken Emil upp som en sol:)vart jätteglad började prata och skratta.Max hade lite svårare att acceptera våra svek:( tog en stund innan han lugnade ner sig och vart glad igen:)

Vi fick även tacos hos farmor och farfar

FY känns inte alls bra nu när dom vart så där,men vi vet ju att de beror på att dom är mer medveten nu och så träffar dom inte farmor farfar lika ofta längre (för deras bil gick sönder) Och så var dom hemma hos dom och där har dom itne heller varit så ofta..

Men men de går väl över när dom blir lite större och så får vi försöka planera innan vi ska göra nåt utan dom små så att vi kan träffa barnvakterna ofta innan vi lämnar bort dom..

Men de kommer nog att dröja ett tag som de känns nu!!
Eller inte vi måste ut och äta nu i mars innan presentkortet går ut...hmm eller så får stefan ta med sig


haha Per försöker se skit förbannad ut(ska alltid spexas när kameran kommer fram)



Ja ni ser spex spex







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0