UNDERBART

Grabbarna hade gått upp 400gr var på 12dagar:)))De är inte ok utan BRA!
Så nu hoppas vi att de fortsätter så!

K på bvc tyckte oxå de var kontsigt att hon inte skulle rapporter upp till barn eller att vi skulle väga oftare..SÅ hon skulle ta sig ett snack med dom även de att doktor H sa till mig om knapp just när jag skulle gå osv..

Jag bestämde iaf att jag ville väga igen om 2v så vi ser att dom fortsätter upp i vikt,och så tänker jag ändra lite i maten så då vill jag även se om de blir bättre eller sämre.När inte läkarena vill ha koll så gör jag de själv!!Så de så.!

Max 6.490gr 65,5cm
Emil 5.094gr 60,5cm

Vi firade de hela med 2varv runt lillfjärden i de härliga vädret:))


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Ewa! Vad roligt att du brukar kika in hos mig ibland :-) Vilka fina söner du har!



Jag har ingen erfarenhet om det du frågade, men promenader promenader & promenader tror jag gör susen ;-) Samt utesluta socker & kolhydrater i maten så mycket som möjligt ;-)



Ha det så bra! //Sara

2011-03-16 @ 16:10:09
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh va härligt att dom ökar! 400 är ju grymt bra!!=) Ett tips är att väga dom på köksvågen, det gjorde vi med Isa=D Ta en stoor form som dom får plats att sitta i bara=)

2011-03-16 @ 18:55:25
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Cindy

Heja grabbarna!

Vad duktiga dom är som går upp så bra i vikt. Heja heja!

2011-03-16 @ 19:10:39
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0