Akademiska

I morgon kl 11.15 ska vi va på akademiska i uppsala för att träffa urolog och narkosläkare så de innbär att vi får åka väldigt tidigt i morgon bitti.
Emil ska operera sig och Per ska på åter koll.

Även om de inte är en allvarlig operation så är de alltid en risk vid sövning..och när man går in i operations salen lägger barnetpå bordet och dom söver de så känns de som om dom dör:(( såå jobbigt att hålla tillbax tårarna..för man ser blicken i deras ögon när man sätter masken över munnen och dom kämpar och man håller idom..uff var så jobbigt när jag gjorde de med Per..

Karlar är så vek så de var såklart jag som gjorde de med Per och jag som får göra de med Emil.
Stålmorsa eller vad;)haha

nu hoppas vi att allt går bra och att vi kan ha en liten "mini sem" med kidsen.

För vi åker ner hela familjen.Hade jag vågat köra till uppsala själv så hade nog jag och Emil åkt.Men eftersom jag inte törs och Per ändå ska med på koll så måste vi vara två och då tar vi med oss resten oxå för vem ska ha dom annars??

nu måste jag tvätta pakca städa så allt är klart att de bara är att åka i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Vad är det Emil ska opereras för? Håller tummarna att allt går bra! Kram!

2011-05-10 @ 19:47:20
URL: http://frokenmumin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas det går bra!! Kram

2011-05-10 @ 19:54:00
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad är det för operation? Hoppas att det går bra för er med sövning och allt!! Kram

2011-05-12 @ 09:47:53
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0