Idag

Per har fortfarande feber,tvillingarna är förkylda,jag sov 2tim i natt,Pontus ville vara hemma från dagis hela veckan och mer än gärna för mig:))
Sotarn har varit här och de blev godkännt!
Jag har klickat hem lite kläder till MIG har ni hört!!var nära att jag skulle klicka hem till kdzen men,jag har fått order att jag skulle tänka på mig,klicka hem till mig..och OK nu har jag gjort de! Sen får vi ju se OM jag kan ha kläderna(svårt med stl på nätet) kom på en grej nu som jag glömde klicka hem:/ skit oxå..jaja

Ska väl försöka fortsätta röja här hemma,de går för runt när man har gjort klart (städat) huset så är de bara att börja om:)

Känner att jag vill ha fler saker att se fram emot i sommar /höst.

Har ju 2fester inplanerade:) En 3 på G och ev en resa..men vi får se,ska ju vara tid och pengar oxå.:))Själv utan man och barn.

Sen blir de ju sklart sem med familjen oxå<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Cindy

Fy för alla dessa förkylningar, hoppas ni mår bättre snart!



Kul att klicka hem lite kläder, det kan man aldrig få nog av : )

2011-05-19 @ 15:08:49
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0