Slut me skit

Nä nu jävlar tar jag inge mer skit ang grabbarnas vikt!!

Igår kom Läkaren T.H och sa så här. Hinner du sitta och mata dom?Du har ju så många barn!
Jag vart så chockad att jag svarade jag har 4barn inte 10!
Talade även om att de är dom stora barnen som fått "stå tillbax lite " eftersom jag "bara"sitter och matar hela dagarna typ.
Sen tänkte jag på de där va fan menade han att jag inte ger mina barn mat?
Pratade med sjuksyster som va med på ronden och hon sa att han menade inte de utan att han hade en tanke barkom som vi inte fick veta.

Då sa jag att han är en jävla idiot så där säger man inte fan han är vuxen man ska väl inte säga nåt om man inte menar de eller!?

men hon bara  "försvarade" honom och de gör mig så ARG att han sa så.

Fan tror dom då att jag skulle komma till barn på alla "mötet" och ringa dit och berätta vikten så fort jag varit på bvc och vägt skulle jag självman ringa bvc som jag gjorde och bokade in vägning var 14dag ist för 1gång/månaden som dom sa att de räckte? VA?? skulle en mamma som inte ger sina barn mat göra så?

Jag känner mig så jävla kränkt och förbannad..fy fan för denna läkare!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Men fy, man kan ju tycka att läkare ska ha lite mer vett än så : (



Jag tycker det var bra att du sa ifrån och markerade för sjuksköterskan att du inte uppskattade den typen av kommentarer.



Jag hoppas du får en ursäkt av läkaren. I övrigt hoppas jag killarna mår bättre. Kram!

2011-06-01 @ 06:11:58
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0