Award/utmaning

Jag har fått en award/utmaning av http://norbergcaroline.blogg.se/.
Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig... Kan jag släppa en rejäl brakare ;p
2. Jag går aldrig hemifrån utan... mobil och plånbok
3. Min blogg heter som den gör för att... det är mitt namn. (tänkte inte på att man kunde döpa den till nått annat;)

4. Om jag vågade skulle jag... Hoppa fallskärm
5. Om tio år kommer jag... Kommer vi fortfarande vara en lycklig familj,jag kommer ha ett jobb jag trivs men och vi kanske är gifta( ingen av oss gillar iden att stå där framme och alla tittar ;p haha
Jag vill skicka vidare denna utmaning till, Alla som vill:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0