Dåligt

Dåligt med bloggning jag VEET.
I måndags så bakade barnen och jag tills Per fyllde år på tisdan, Vi bakade chokladbollar,dumlekakor,falskpotatisbakelse,mockarutor och tårta:))
På tisdan så firade vi Per och han vart så nöjd med paketen:)) kom en del och grattade och firade Per. PÅ kvällen åkte madde,carro,jag ,per ,pontus in och åt mat på donken,tvillingarna var hemma och sov och stefan ville inte ha donken så han var hemma med dom.
Onsdagen så fortsatte vi äta en massa kakor,Per hade en kompis här och jag gjorde de vanliga ni vet stäada laga mat mata byta blöjor osv..på Kvällen åkte vi alla in och handlade mat och Per var in på GAME och köpte nya gbbar för present pengarna.
Idag torsdag så hade Pontus 2 kompisar här och Per drog iväg på bio med en kompis.

de var väl väldigt korta drag vad vi gjort i dagarna:)

Kommentarer
Postat av: mikaela

Kul att Per fick en fin födelsedag! Storkillen.

Måste bara säga att du fått till en riktigt snygg design här!

Hoppas allt är bra annars. Kram!

2011-11-03 @ 23:24:02
URL: http://livetiverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0