De är de lilla som gör en extra glad! I da...

2011-11-18_12_42 (MMS)

De är de lilla som gör en extra glad! I dad när vi kom hem från maxi så bad jag pontus att bära in toapappret,blöjorna,tvättlapparna och tandkrämen in i badrummet. De gjorde han mer än gärna :) Jag tackar för hjälpen och fortsätter packa upp osv . När jag en stund senare ser att han har packat upp toarullarna och satt dom på toalettrullshållaren så får jag ett leende på läpparna och blir extra glad. Jag går till pontus och kramar om honom och berättar hur glad jag blev, och att jag är så stolt över honom! Behövs inte mycket för att göra mig glad, har inga höga förväntningar på nån eller något. Älskar min stora familj :)


Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

sånt gör en glad :) även om de inte är nå märkvärdigt så är de ändå skönt å slippa göra de själv :9 ha en bra lördag kram

2011-11-19 @ 09:53:37
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha härliga barn. Håller med om att det är det lilla som gläder en. De gör så gott de kan. Ian försöker också hjälpa till även om han inte kan. Men det gör inget bara att han försöker är så glädjande att se och brukar sluta med skratt.

2011-11-20 @ 21:17:57
URL: http://besten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0