Doktorn

Igår var de måndag igen och denna vecka är de dax för Stefan att jobba em igen. han brukar åka nångång vid 11.30-13.00 och slutar vid 22,men är aldrig hemma förre 23,30 Så man känner sig som ensamstående dom veckorna,men de funkar bra ändå :) Iaf så var Max inte sig likt ,gnällde,grät mest hela tiden och ville inte äta,gissar på tänderna han hade lite feber /förhöjd temperatur igår,men idag är de full fart och han har även ätit frukost:)

Igår kväll vid 21.30 kom Per och klagade på sitt öra (han är öron barn och har rör i båda) de rann,har gjort så en gång förrut de bara droppar ur de och de är välldigt irriterande och de kan jag förstå,lite ont hade han oxå så inatt var de jobbigt för honom att sova,fick även värk i armen osv.. så alvedon ooch mamma gos på natten gjorde att han till slut somnade.
Idag fick han vara hemma från skolan för att åka på hc och kolla upp de,Tänkte först ta en tid efter skolan, men han var ju helt slut stakarn i morse efter såå lite sömn i natt,han grät oxå i natt och sa "Nu kommer jag vara jätte trött i morgon" mammas lilla stora plupp.

Får se om vi får remiss upp till öron igen eller vad de blir. Är säker på att de inte är öroninflamation,utan att dom inte vet varför de rinner!! uppdaterar sen om jag har rätt ;)

Pontus fick gå på dagis idag första gången på över en vecka då de varit lov:)

Annars händer de inte så mycket roligt idag, bara de vanliga laga mat, äta,mata byta blöjor, gosa,barnen ska sova middag osv!

Vad händer för er idag?


Kommentarer
Postat av: Carro

Här händer de inte mycket, så himla tråkigt!

Känner mig som världens ensammaste, ingen hör av sig... Så är de jämt i perioder, varför???

Vad gör jag för fel?



Här sover BÅDA barnen just nu. Skönt, jag ligger i ett stökigt vardagsrum på soffan och tänker fasen låta de vara stökigt också.

Sen blir de lunch när Ebbis har vaknat och sen ut å kratta lite tror ja :) Kanske åker till mamma för Lars ska jobba över :/

2011-11-08 @ 11:56:01
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0