Förbannand

jag blir så arg,förbannad,ledssen, När folk bara tänker på sig själva :(

egoistika jävlar är vad ni är!


Har sagt de miljoner gånger tydligt och otydligt kanske och jag säger de igen!!

Vi har prematur barn och även om dom snart fyller 2år så är livet skört för dom helst för Emil som snart är 2år och inte väger 7kg ens..Dom kommer alltid att vara kännsliga för infektioner,men förhoppningsvis så blir de bättre bara dom kommer upp i vikt,då dom klarar av en vanölig förkylning utan att behöva åka in på sjukhus osv.

Ju mer vi kan undvika sjukdommar och andra infektioner som kan få dom att bli sjuka och äta sämre desto bättre!!

Är NI eller NÅN i familjen sjuk oavsett vad de är för sjukdom så HÅLL ER HEMMA!!

Även om de "bara" är en vanlig förkylning för er,så kan de vara farligt för tvillingarna,dom kan få lunginflammation,äta sämre och gå ner i vikt och går Emil ner i vikt så tar även hjärnan och dom andra organen i kroppen stryk.. FATTA!

Ja om vi i familjen blir sjuka så är de inte så mycket vi kan göra åt de,men de är ändå samma baciller vi utbyter varjedag.

Men om nån annan blir sjuka å vi kan stoppa de,så gör vi de,,

Några blir kanske sårade, sura osv.

 Men de ska ni veta att de SKITER JAG I FÖR DE ÄR MINA BARNS LIV DE HANDLAR OM!

Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

helt rätt, dina barn går först, kan folk inte fatta de så behöver dom inte komma å hälsa på nå mer alls

2011-11-05 @ 09:47:15
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0