Fredag

Igår så var de ju inte en sån där jättebra dag då man fick bråka och gråta för att folk inte fattar nåt!! :(

Men så har jag ju mina älskade barn och när jag bara grät för jag var så arg ledssen och förbannad över att folk är så egoistiksa och att snorungar tror att dom är nånting!! Så kom Per och sa -mamma ska jag ringa hem pappa? lilla stora älskade vän:)
Men de behövdes inte hade ju mina 4 barn hemma så kramas med dom var bästa hjälpen.

När Stefan kom hem (tack och lov tidigare än vanligt) Så åkte jag en snabbis på dollar (skit mycket folk överallt)
sen när jag kom hem så gjorde vi tacos och tände ljus och hande såna där ljussticks i glasen:) såå mysigt med min älskade familj.

sen gcik vi upp med godis skålar och läsk och tittade på skattkammarplaneten(hete den så) med grabbarna och sen tittade vi ¨på bad tetcher.(stavning?). Efter de var jag trött så la dom stora barnen och mig själv,stefan gick ut i garaget och dom små hade ju sovit några timmar redan. kl 22.30 låg jag i sängen och de var såå skönt.

pysslade lite smått i går oxå ,men de får ni veta mer om sen:) Ha en trevlig all helgona dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Fy vad tråkigt att du fortfarande behöver förklara för folk hur situationen ser ut för M&E. Att folk ska ha så svårt att förstå eller åtminstone repektera saker man ber dom följa vad gäller förkylningar etc. Blir sååå ledsen :-(. Hoppas du skällde ordentligt, låter dom det behövdes...

2011-11-05 @ 19:25:51
URL: http://www.frokenmumin.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0