I går åt vi blodpuddig, barnen gillar de ä...

2011-11-14_15_21 (MMS)

I går åt vi blodpuddig, barnen gillar de även max & emil verkade tycka om de. Första gången dom åt de igår. Men nu till min undran hur ser/ vet man när blodpuddingen är klar???? Är de när brannvarnan tjuter??! eller är de när dom far iväg som ett skott när man sätter kniven i dom?? hmm Nu är de så att jag lyckades bra denna gång med hjälp av äggklockan!! jo de är sant ställde den på 2-4 min på varje sida sen fick dom banne mig vara klara.;)


Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

ingen aning igentligen äter inte blodpudding men är väl när dom får nån slags skorpa på sej,

2011-11-15 @ 16:18:35
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0