Lördag 12/11 2011

Ja våran lördag ,

 Efter frukost så gick vi alla ut och lekte,Stefan och jag (mest stefan) städade ur carporten så vi får in våra bilar där när de blir snö,så vi slipper skotta fram bilarna och skrapa rutor på mornarna;) även att traktorn kommer fram å kan ploga på gården utan problem ( så inte bilarna står i vägen).

Efter de så gick barnen och jag in och gjorde lunch ,stefan var ute å röjde de sista i carporten.L kom å   skulle leka med Per och Pontus, Efter lunchen var de dax för dom små att sova å då kom även O och  ville leka med grabbarna,

Jag plockade lite och sofftade,När även A kom och ville vara med grabbarna. så då var de fullt hus och även fullt ös:) så dom små sov och dom andra 5 röjjde på övervåningen och ute. and  I löv it:)

Sen var de dax för kompisarna att åka hem å vi slängde i oss middag och så drog jag och dom stora till igge på simskola.
Men fy fan för att köra såg knappt 2m framför bilen ,var tjock dimma och kol svart. gick inte fort kan jag säga, höll även på att köra rakt upp i en rondell som  helt plötsligt dök upp framför mig!!!! då kan ni tänka er vad bra man såg!.

Simskolan gick bra och hemfärden var bättre såg lite bättre då iaf.

När vi sen kom hem så var de kvällsfika för dom små och lite bus innan läggdags.

Klippte håret på Stefan som skulle iväg på viagården på galej;)

Dom stora pojkarna och jag myste med gotta så man mådde illa som vanligt;) och kollade på film myyyysss:)

Sen när vi väl kom isäg så var de såå skönt och jag ville verkligen inte byta med stefan;) haha och när jag ser honom idag så var de ett bra val;p

Nu ska vi upp och väcka honom med lite kladdkaka som vi gjort nu på morgonen.

Ha en bra söndag alla kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0