Lördags 19/11 2011

I lördags så snickrade stefan lite grann,jag fortsatte mitt julpyntande som är mer eller mindre klart:)

J kom och drack lite kaffe och surrade lite, trevligt trevligt.
Vi gjorde tacos och åt och hade de bra,sen var de dags för simskola och de gick bra,men de började regna lite så jag bad till högre makter att de inte skulle bli underkyltregn!! och jag tror de funka faktiskt;)hehe
( stefan va hemma med twinsen)

Hemma så åt vi mer än nånsin av allt godis popcorn ostbågar mm,och kollade på film kung fu panda 2

myyyss
  viktigt att bara dom stora får uppmärksamhet oxå och får sitta och kramas utan att dom små tränger sig emellan;)

Försöker så gott jag/vi kan att ge alla tillsammans och var och en lite egen tid med oss:))

Puss!


Kommentarer
Postat av: Carro

ÅÅh, visst är de mysigt å bara få en egen stund med dom stora :)

Jag tycker de är så mysigt å låta Ebba vara uppe en extrastund och hon får mer än gärna somna i min famn eller på soffan då :) Tycker de är så otroligt mysigt å bara få rå om henne. Känns som att jag bara buttar bort henne hela tiden bara för att Nils ska ha så mycket uppmärksamhet :/

2011-11-21 @ 12:08:57
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0