Måndag 14/11

Igår slappade vi mest,Per åkte till skolan och stefan till jobbet.Så då var de bara jag Pontus och tvillingarna hemma.
Efter frukost så gick grabbarna och jag ut i de härliga höstvädret,sen blev de lunch och sovning för dom små grabbarna. Pontus spelade tv spel och tittade på tv,jag grejade lite med diskmaskinen och tvätten ni vet de vanliga.

Sen kom Per hem från skolan så då blev de,läxdags och sen var vakna dom små och då var de dags att göra mat, blodpudding med lingonsylt blev de. Dom stora gillar de och dom små verkar tycka att de var ok iaf.

Sterfan och Pontus åkte och handlade en snabbis,då duschade jag tvillingarna.

Sen blev de bus och lek (mest hela dagarna) Stefan snickrade lite grann.

Sen var de kvällsfika och läggdags.

Ja våran måndag lite kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0