Onsdag 16/11

I dag är de lill lördag!!
som vanligt efter att vi skjutsat Pontus till dagis,så var tvillingarna och jag ute och lekte,gungade,¨åkte cykel,åkte skrinda lekte i sandlåndan mm :) såna härliga höstdagar vi har:))

Sen gick vi in fikade lite dammsög och torkade golv.

Nä tvillingarna sov,så la jag mig på soffan i 30min och vet ni de var helt tyst!! inga barn som lät,ingen tv,ingen data ingen tvättmaskin eller diskmaskin som gick...De var HELT tyst,de var faktiskt skönt en stund..sen tyckte jag att de var lite väl tyst ;p

När Per kom hem åkte jag och hämtade Pontus och sen hem och gjorde läxan med Per och efter de vakna dom små och de blev till att roa dom och fixa mat.

farfar kom en stund och pratade och fikade GO FIKA:)( dummlekakor,mockarutor och falskpotatisbakelse)

Nu ligger alla barnen och farfar har åkt hem.

Stefan är inte hemma än och kl är 20.18
Han ringde när han var på väg hem från jobbet och sa att han måsta åka till en vän som har de lite kämpigt just nu...så får se när han dyker upp!! Hoppas de löser sig med V..är synd om ...bra person faktiskt:)

Hoppas ni alla har en bra onsdagskväll:)

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja jag hoppas på en till liten bebbe i alla fall :) Men inte än!

2011-11-16 @ 23:15:00
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0