sovning

De här med sovning och mat har varit ett pussel som måsta funka,för är dom för trött äter dom inte osv allt måste vara bra inför maten. så grabbarna har sovit så här vaknar ca 7 äter frukost,sover 10-11 äter leker osv sover igen vid 14-15 och läggs för natten mellan 19-20..

Ett tag sov dom bara en gång om dagen och de funkade ,men sen var dom sjuka och ville sova mer så då gick vi tillbax till de här..Men idag så vägrade dom sova 14-15 dom skratta prata busa så efter den där tim så tog jag upp dom och de gick över förväntan idag.. Men jag la dom redna vid 18.30 vill ju inte att dom ska kämpa på i onödan om dom inte måste <3

så nu tror jag att de är dax för en tupplur bara om dagen..provar i morgon så får vi se hur de går :))

rörigt men ni kanske fattar ;)


Kommentarer
Postat av: Cindy

Det där med sömnen på dagarna är ett lite pussel att få till. Det tog lång tid innan mina killar helt vande dig vid att sova bara EN gång om dagen. Det händer faktiskt fortfarande att dom sover två gånger. Det brukar vara såna dagar då dom klivit upp i ottan :-).

2011-11-10 @ 20:48:46
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0