Tisdag 15/11

Jaha då var de tisdag och vad har vi gjort idag då?

Efter att vi skjutsat Pontus till dagis,så var tvillingarna och jag ute i ca 1 1/2tim var så fint och skönt ute riktigt härligt höstväder! Men jag frös om tårna så dags att skaffa vintersko även till mamman i familjen kanske?!

Sen gick vi in jag måsta ringa lite samtal och tvillingarna fick lite mellis.Sen blev de lunch och sovning för dom små

Efter att Per kommit hem från skolan så åkte jag och hämtade Pontus på dagis,sen hem och göra läxorna med Per.

Stuvade mackaroner och stekt falukorv blev de till middag,Sen snicrade stefan och jag gjorde klart han matsäck som han ska ha på jobbet( matlåda,bre mackor,fylla vatten flaskan,ladda kaffebryggaren osv)

Tvättat och hängt 2 maskiner idag,även plockat i och ur diskmaskine ett par gånger.

När alla barnen var lagd så fixade jag inbjudningskort till Pers kalas som Stefan nu åker runt med till allas brevlådor!

Jag sitter i soffan och väntar i n desperets houswifes :))
 Har även pratat med underbara Linda i dag,jag blev så glad efter samtalet med henne (var redan glad men blev ännu gladare)
och ännu roligare är att vi ses snart om ingen blir sjuk,då ska jag även träffa två toppen brudar till :))

Ha en bra tisdags kväll alla kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0