Då var kylskåpet fyllt mef minimax igen ef...

2011-10-17_17_49 (MMS)

Då var kylskåpet fyllt mef minimax igen efter lite trassel. Våran beställning visste dom inte vart den tagit vägen?? Så om jag kunde vänta 2dagar till så kommer de nog.. Men jag var less var strul förra gången oxå och dom sa att de skulle komma på slutet av förra veckan. Å eftersom EMil varit utan sen i torsdags em så är de några viktiga dagar för honom som stått på spel eftersom den här vägningen hänger på att de blir knapp eller inte!!! Så hon på apoteket ringde till en som inte hade hämtat ut sin beställning av just minimax och fråga om jag fick ta en karta av hennes?? Och de fick jag 2st kartor tom så TUSEN tack du snälla som lät mig göra de. Så hon fick en karta för hon behövde inte alt just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0