Glad

De behövs inte mycet för att göra mig glad.MEN de lilla betyder SÅ MYCKET för mig.

Jag fick en fin kommentar på FB av en gammal klass kompis som jag gick med 1-5 vi har inte hållit kontakten,men är vänner på fb,kul attt se/läsa vad gammla kompisar gör osv.
Hur som helst så skrev hon så här 

Therese Lewin
Grattis Ewa på födelsedagen. Det är både roligt och ibland väldigt gripande att läsa dina statusuppdateringar. Du verkar vara en väldigt stark kvinna och en otroligt bra mamma som orkar kämpa på som du gör! Jag önskar dig all lycka till i fortsättningen! Kram Therese

Jag blev så glad och rörd av hennes ord, tack så mycket ännen de betyder så mycket för mig,kram

Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

å va fint skrivet :)



ja de är bästa tiden på dygnet då man får i sej kaffe i lugn och ro, men sällan man får den men de gör ju dom dagarna extra speciella

2011-10-06 @ 08:43:22
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0