Godmorgon tisdag 4/10-2011

Idag ringde jag dagis för att höra om de fortfarande går magsjuka där, de började ju förra veckan. Och de var inga nya "fall" men några hade sjuknat om och några stannade hemma för säkerhetsskull.. en fröken va hemma idag med sina barn som troligen hon smittat..

Så jag kännde att om vi kan undvika helt eller så länge de går att tvillingarna slipper får magsjuka så är de ju toppen bra.. Så jag bestämde att Pontus får vara hemma idag och baka med mig ist,för tydligen är de någon som fyller år i morgon..

Pontus blev jätteglad för han sa innan jag ringde till dagis att han ville vara hemma:))) <333

Så de är väl de vi ska pyssla med idag..baka,städa och få i tvillingarna s mycket mat som möjligt..ja den här dagen ser ut som alla andra dagar i veckan..

ha en bra tisdag alla kram!

Kommentarer
Postat av: emma

Hemskt med magsjuka!!

2011-10-05 @ 09:32:58
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0