Inatt hade Emil de jobbigt med hosta och s...

2011-10-25_06_48 (MMS)

Inatt hade Emil de jobbigt med hosta och snoreri, men när de verkade gått över å han lyckats somna in och jag var så nära att göra de oxå. Då hör jag en röst som viskar mamma...bara kliva upp och kolla vad den lilla rösten ville. De va Pontus som skulle kissa o ch ville kramas lite innan han gick till sängs igen.Jag kollar på klockan och ser att jag har 3tim på mig att sova,känn ingen press;) när klockan sen ringde så hade jag mer än gärnat stannat kvar i sängen. Men de var bara att kliva upp å väcka barn. Hoppas på att vi får sova nästa vecka när de är lov ist:) På bilden mys frukost.


Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas han snart mår bättre. Kram

2011-10-25 @ 15:28:42
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0