Tisdag 11/10 2011

Idag är de en solig och fin höstdag,fick dock skrapa bilrutorna i morse.
Per är på skolan trots lite hosta men annars är han pigg,Pontus på dagis igen efter lite drygt en veckasledighet då de gått magsjuka på hans dagis och då har han fått varit hemma i förebyggande syfte.

Jag har fått ett jävla munsår igen grrr.Men vet att de är för att jag är sååå stressad å nervös över att de är vägning igen och grabbarna har ätit väldigt dåligt i lite över 1v,dock har dom inte gått ner i vikt men absolut inte upp heller:/
men men vi kämpar på som vanligt.
skriver kanske sällan om allt som rör tvillingarna som vi kämpar med och allt jobbigt osv,men vill inte att de ska bli en jävla depp blogg,nä de är inte riktigt jag. vi kämpar på och gör så gott vi kan:)

Stefan är fortfarande förkyld har varit till och från i x antla veckor nu..så han går på lågvarv.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi åka och handla lite och lämna in recept på apoteket så grabbarna får lite mer minimax!!

ha en fin tisdag mina vänner:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0