Vikt

Jag skulle varit på barn för ca 2v sedan..men när dom inte hört av sig, (har inte fått nån tid) så ringde jag till bvc ist för att kolla vikten på grabbarna,så man ser att de går åt rätt håll osv.

Jag ska ringa till barn oxå och få en tid..men sammtidigt tänker jag så här..ju längre tid de tar innan vi får en tid dit(dom hör av sig) ju längre bort är de aktuellt med knapp och ju mer honner emil lägga på sig i vikt;)

Som minst vägde grabbarna(som vi har upp skrivet iaf )

Max 1v 3d                 933gr       35cm    26,5cm huvud
        18mån 27d     8.715gr     74cm     48,2cm huvud

Emil 1v od                  751gr      33cm     25,0cm huvud
        18mån 27d     6.935gr      69,5cm  47,2cm huvud

SÅ ja dom är inte stora mina grabbar,MEN dom har ett stort HJÄRTA,En STARK VILJA och en ENORM KÄMPARGLÖD

Och jag är så tacksam för de, för utan de så hade vi inte haft dom här hos oss idag!


Kommentarer
Postat av: emma

Skönt att dom går upp i alla fall :)



Ja det känns super bra :)

2011-10-20 @ 19:03:26
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0