Airomir

När grabbarna blir förkylda så blir dom oxå väldigt trånga i luftrören så dom får svårt/jobbigt att andas de blir så ansträngande för dom,Har ju legat inne pga av de oxå för att andas in medicin osv..Nu när jag hade de hemma och Emil lät som han gjorde så var jag inte sen med att ge honom Airomir och de verkar hjälpa låter inte lika anstträngt längre och gör han de jag då får han den dos till:)

Ska ju till barn på fre  så då får doktor H lyssna på båda grabbarna och kolla hur dom mår ur doktorns synpunkt.

Är bara så glad att Emil svara på medicinen så vi slipper inläggning för tillfället iaf. Var så nära att packa väskan ifall han inte skulle ge nå svar på medicinen..

så nu kör vi på så här.MEN han har dock typ slutat att äta :/ Max äter men inte så mycket som han brukar..de är vanligt med grabbarna när dom är förkylda och så håller en varsinn tand på att spricka fram..så jag förstår om dom inte vill äta..

Idag har dom hittils ätit lite gröt m pure,ostbollar,majskrokar,lite lasagn ,glass,banan,mjölk och vatten.
Verkar kansek som mycket men emil åt inte ens en halv burk av lasagnen :(( men strax ska dom få äta mackaroner och köttfärssås med oss så får vi se om dom petar i sig lite.

Stefan är ju oxå såå förkyld ont i halsen snorig hängig..så inte omöjligt att tvillingarna oxå har ont i halsen?!

Om bara apoteket kunde ringa och säga att  MiniMax har kommit!!Vi behöver de mer  nu än nånsinn!!

Nä nu ska jag iväg och hämta pontus på dagis i vårat "höst"väder(regn)

Kommentarer
Postat av: emma

ja verkligen.



Kommer bild senare :) Kram

2011-09-07 @ 14:05:36
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0