HM

Har just klickat hem lite kläder från hm till mig själv de ni!!!Annars handlar jag alltid bara åt barnen ,men nu tog jag mig i kragen och tittade inte ens på barnklädrna.. klickade hem en långärmad tröja,byxor(treggins) och en tröja till stefan,och en liten festligare outfit till mig...när jag nu ska ha den kan man undra;) men men den var snygg.

så nu är de bara att vänta med spänning och se om jag kommer i kläderna..är så svårt med stl tycker jag även om de finns en stl guide så stämmer de inte alltid på mig iaf..

Tänker ni att de är ju bara att skicka tillbax kläderna? jag är så dålig på sånt så de blir aldrig av..då brukar jag sälja de billigt ist ..haha skärpning ewa..

nä nu dax att ge kidsen mat igen för nu är dom vakna igen.

tjing

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små -

Hej!

Tycker H&M har väldigt bra kläder men storlekarna kan vara svåra, hoppas det passar :)

Fina barn du har!

Hittade hit via Emmas blogg och läste att du hade en tvillingvagn som man kunde göra om till enkel, det har vi letat efter, vad heter den? :)

2011-09-07 @ 12:23:29
URL: http://daughterofrock.blogspot.com
Postat av: emma

Det var så lite så Ewa :) Kram

2011-09-07 @ 12:40:45
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0