Panik!!

Jag känner att den kommer över mig och jag vet inte om jag klarar av att hantera den den här gången!!
Har fått läkartiden ändrad från 21ept till nu på fredag den 9sept.

Emil Måste bara gå upp i vikt till minst 7kg..och vad händer då!!! Jo han blir jätteförkyld,och nu låter de/verkar som om han håller på att få lunginflammation :((

Svårt att förklara men han har ett speciellt läte han lixsom pressar fram när han hostar :(  och vill inte äta,bara lite små plock som macka ,banan osv..FAN FAN FAN säger jag bara..HAr inte den här lilla killen fått nog??? HAr han inte testas tillräckligt??? JAg bara undrar hur mycket ett litet barn ska behöva stå ut med?!!

Och de slår aldrig fel,när vi varit till sjukhuset eller bvc och vi får nån deadline eller nåt som vi måste ja då blir vi sjuka....varför!!!Precis som om emil känner på sig att de blir för mycket för honom och kroppen säger ifrån..gaaa.



Kommentarer
Postat av: Cindy

Näe men fy, lilla killen :-(



Jag tycker verkligen han har haft nog med förkylningar annat elände den senaste tiden.



Den där stötande utandningen känner jag igen, så lät båda mina grabbar när dom fick lunginflammation. Så därför håller jag tummarna extra hårt på att förkylningen ger med sig och INTE utvecklas till en lunginflammation.



Du får väl lägga på extra mycket smör på mackorna nu om det är det ända du får i honom :-). Han gillar inte typ chips eller annat typ av snacks? Det innehåller ju iaf mycket kalorier :-)



Har väl egentligen inga bra tips att ge dig, vill nog mer bara sända över stora styrkekramar!



2011-09-05 @ 19:33:17
URL: http://frokenmumin.blogg.se/
Postat av: Cindy

Vad är det för astmamedicin ni har fått? Jag har airomir och pulmicort till mina killar och dom tycker jag fungerar riktigt bra.

2011-09-05 @ 20:36:47
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0